مقالات

40 هشتگ املاک و مستغلات که می توانید از آنها در اینستاگرام استفاده کنید
Ali Ghotbi
/ دسته: املاک

40 هشتگ املاک و مستغلات که می توانید از آنها در اینستاگرام استفاده کنید

مقدمه

امروزه، اکثر خریداران بالقوه خانه از تلفن های همراه خود برای یافتن املاک ها و جستجوی اینترنتی برای خرید خانه استفاده می کنند. به عنوان یک مشاور املاک، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این مخاطبان پست های هدفمند در شبکه های اجتماعی و همراه با هشتگ املاک است.

در این مقاله، به این موارد خواهیم پرداخت:

• هشتگ های املاک و مستغلات چیست؟

• چرا به هشتگ املاک و مستغلات نیاز دارم؟

• از چه تعداد هشتگ املاک و مستغلات استفاده کنم؟

• چگونه هشتگ های پرطرفدار املاک و مستغلات را پیدا کنیم

• نحوه استفاده از هشتگ املاک و مستغلات

• بهترین هشتگ املاک و مستغلات برای هر پلتفرم

 

هشتگ املاک و مستغلات چیست؟

هشتگ‌ها به کاربران رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کنند محتوایی را بر اساس موضوعات خاص پیدا کنند — می‌توانید با استفاده از نماد # و به دنبال آن کلماتی مانند #املاک، آنها را ایجاد کنید.

اگرچه این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد - مثلاً می‌توانید هر کلمه‌ای را که می‌خواهید هشتگ کنید و بعد انتظار داشته باشید نتایج موردنظرتان حاصل شود - اما در واقعیت، اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه محتوای شما را پیدا کنند، باید هشتگ‌هایی را استفاده کنید  که بیش از حد یا کم استفاده نشده‌ باشند.

اگر از هشتگی استفاده می‌کنید که میلیون‌ها بار استفاده شده است، ممکن است پست شما در همان چند لحظه ابتدائی گم شود. اما اگر از یک هشتگ انتزاعی استفاده کنید که فقط چند پست از آن استفاده کرده باشند، بیشتر مخاطبان آن عبارات را جستجو نمی کنند و ارتباط با مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.

 

چرا به هشتگ املاک و مستغلات نیاز دارم؟

هشتگ های املاک و مستغلات می توانند به شما کمک کنند تا محتوای خود را برای مخاطبان گسترده تری بازاریابی کنید. و از آنجایی که فناوری مجازی همچنان جایگاه بزرگ تری در زندگی روزمره دارد، ایجاد پست هایی با هشتگ های قابل جستجو تنها زمانی که نوبت به یافتن خریداران و فروشندگان بالقوه املاک و مستغلات می شود به یک دارایی تبدیل می شود.

این امر به ویژه برای افرادی که به امید جابجایی از راه دور به دنبال خانه هستند، بسیار مهم است. این نوع مشتریان ممکن است تبلیغات محلی، نیمکت های اتوبوس یا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را نبینند - اما همچنان می توانند از طریق رسانه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنند.

به علاوه، ایجاد پست‌های اجتماعی جذاب که از طریق هشتگ‌ها یافت می‌شوند، می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را بسازید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید - که منجر به مشتریان جدید و تکراری می‌شود.

از چه تعداد هشتگ املاک و مستغلات باید استفاده کنم؟

در حالی که هشتگ‌های املاک و مستغلات می‌توانند کمک بزرگی باشند، اما از معضل «هر چه بیشتر» مصون نیستند. ممکن است به نظر منطقی باشد که پست های خود را با هشتگ های بیشتری پر کنید تا به بینندگان جدید دسترسی پیدا کنید، اما این بهترین روش نیست.

برخی از پلتفرم ها روی تعداد هشتگ ها در هر پست محدودیت دارند. به عنوان مثال، اینستاگرام اجازه ۳۰ هشتگ را در یک پست می دهد. توییتر و پینترست دارای محدودیت کاراکتر – به ترتیب ۲۸۰ و ۵۰۰ – هستند که شامل هشتگ می شود.

برای اکثر پلتفرم‌ها، باید به یک تا سه هشتگ در هر پست بچسبید. در اینستاگرام که محدودیت بالاتری برای هشتگ دارد، بهتر است برای هر پست ۵ تا ۱۰  هشتگ را انتخاب کنید. و به خاطر داشته باشید که پر کردن یک پست با تعداد کلمات کلیدی مناسب می تواند به جای دعوت کننده، هرزنامه به نظر برسد.

 

 

 

چگونه هشتگ های پرطرفدار املاک و مستغلات را پیدا کنیم

در حالی که هیچ راه درستی برای یافتن هشتگ های پرطرفدار املاک و مستغلات وجود ندارد، نکات و ترفندهای خاصی وجود دارد که می توانید برای کمک به این فرآیند از آنها استفاده کنید. یک روش این است که از یک سایت یا برنامه رسانه اجتماعی بازدید کنید، سپس هشتگی را که به ذهنتان می رسد تایپ کنید. با این کار هم پست‌های برتر و هم جدیدترین پست‌هایی که از هشتگ استفاده می‌کنند نمایش داده می‌شود، بنابراین می‌توانید ببینید چند وقت یک‌بار از آن استفاده می‌شود و پست‌های برتری که از این هشتگ استفاده می‌کنند چه شکلی هستند. همچنین چندین وب سایت وجود دارند که به تولید و ردیابی هشتگ های پرطرفدار در موضوعات مختلف کمک می کنند.

نحوه استفاده از هشتگ املاک و مستغلات

اکثر پلتفرم‌ها - به‌ویژه اینستاگرام - الگوریتم‌هایی دارند که وقتی یک پروفایل برای هر پست از هشتگ‌های یکسانی استفاده می‌کند، آن پروفایل را محدود می کنند. بنابراین شما باید  طیف گسترده ای از هشتگ ها را در اختیار داشته باشید که هم برای شما مفید باشند و بتوانید از تنوع آنها استفاده کرده ودر هر پست به صورت متنوع هشتگ گذاری کنید.

آنها را بسته به نوع پست تغییر دهید. به عنوان مثال، ممکن است از #طراحی داخلی برای یک عکس نمای داخلی خانه استفاده کنید، و ممکن است از #معماری برای تصویر بیرونی خانه استفاده کنید.

اکنون، زمان آن است که در مورد محل قرارگیری هشتگ ها در پست صحبت کنیم. صرف نظر از پلتفرم، چند روش متداول برای قرار دادن هشتگ در یک پست وجود دارد.

ابتدا، ممکن است یک هشتگ در عنوان پست قرار داده شود، مانند: "خیلی خوشحالم که این# خانه مجلل را برای شما مخاطبان در نظر گرفتم. امروز  می توانید برای بازدید با من تماس بگیرید."

یا می توانید هشتگ های خود را در انتهای پست قرار دهید. به عنوان مثال، "به این خانه خیره کننده برای فروش نگاه کنید! برای بازدید می توانید  با شماره های زیر تماس بگیرید . realestate#، #dreamhome"

یکی دیگر از تکنیک‌های محبوب هشتگ، اضافه کردن هشتگ‌ها به عنوان اولین کامنت روی پست است تا از شلوغی بصری در کپشن جلوگیری شود - استراتژی که معمولاً در اینستاگرام استفاده می‌شود. هشتگ گذاری در اینستاگرام در مقایسه با سایر پلتفرم ها می تواند ترسناک به نظر برسد، که انجام آن در یک برنامه یا دسکتاپ آسان تر است.

خوشبختانه، می‌توانید با تبدیل دسکتاپ به نمای موبایل، از رایانه خود در اینستاگرام پست بگذارید یا به سادگی هشتگ‌های دلخواه خود را در یک پست پیش‌نویس کپی و جایگذاری کنید، سپس بقیه موارد را از طریق برنامه روی تلفن خود مدیریت کنید.

بهترین هشتگ املاک و مستغلات برای اینستاگرام

شما می دانید که چگونه، چرا و کجا هشتگ گذاری کنید. اکنون، بیایید برخی از بهترین هشتگ‌ها را برای اینستاگرام بررسی کنیم. از آنجایی که ماهیت‌های مختلف برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد - اینستاگرام بصری‌تر است، در حالی که در توییتر پست‌ها باید کوتاه، جذاب و کلمه‌گرا باشند- برخی از هشتگ‌ها برای پلتفرم‌های مختلف بهتر عمل می‌کنند.

ردیف

عنوان هشتگ

ردیف

عنوان هشتگ

ردیف

عنوان هشتگ

1

املاک

15

خرید_فروش

29

تهاتر

2

املاک_ مسکونی

16

امور_ملکی

30

معاملات_ملکی

3

املاک_ اداری

17

آپارتمان

31

سرمایه_گذاری_مطمئن

4

املاک_تجاری

18

ساختمان

32

کارشناسی_ملک

5

مشاور_املاک

19

فروش_ملک

33

ویلائی

6

مشاوران_املاک

20

فروش_ساختمان

34

مسکونی_آپارتمان

7

رهن_اجاره

21

زمین

35

آپارتمان_مدرن

8

مسکن

22

سرمایه گذاری

36

برج_مسکونی

9

رهن

23

لاکچری

37

آژانس-ملکی

10

اجاره

24

مشارکت

38

مستغلات

11

فروش_مسکن

25

بازسازی

39

برج_اداری

12

پیش_خرید

26

ملک

40

لوکس

13

پیش_فروش

27

املاک_تهران

 

14

مشارکت_ساخت

28

املاک_لوکس

 

 

شاد، حرفه ای و موفق باشید.

مقاله قبلی بازاریابی ارگانیک در مقابل بازاریابی پولی: هر آنچه که باید بدانید
مقاله بعدی قدرت هوش مصنوعی در فروش و ۵ روش برای استفاده از آن
چاپ
483 به این مقاله امتیاز دهید:
3/3

نظر دهید:

ارسال نظر

x
Copyright 2023, All Rights Reserved
fmovies